Magnolia

SUKIENKI UTKANE WDZIĘKIEM

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Zgodnie z Regulaminem, mamy obowiązek dostarczyć Państwu produkt do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.

[collapse]

Jaki jest sposób dostawy produktu?

Wszystkie nasze produkty są starannie pakowane i dostarczane za pomocą usług kurierskich firm DPD oraz UPS.

[collapse]

Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

Nie, w tym momencie prowadzimy wysyłkę tylko na terenie Polski.

[collapse]

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Nie. Wystawiamy jedynie faktury bez VAT.

[collapse]

Jakie są dostępne sposoby płatności w Państwa sklepie?

Korzystamy z bezpiecznego pośrednika płatności Przelewy24.pl, dzięki czemu proces przekazywania środków pieniężnych jest odpowiednio chroniony.

[collapse]

Czy mogę reklamować zakupiony produkt?

Jako Sprzedawcy, mamy obowiązek dostarczyć Państwu produkt bez wad. W przypadku, gdyby jednak doszło do przeoczenia i dostaliby Państwo towar o stanie innym niż oczekiwany, prosimy o kontakt na adres kontakt@sukienkimagnolia.pl , przesyłając opis wady oraz zdjęcie.Informujemy również, że w oparciu o rozporządzenie UE nr 524/2013, konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:http://ec.europa.eu/consumers/odr/

[collapse]

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zgodnie z zasadami zakupów przez Internet, istnieje możliwość odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni. Formularz zwrotu znajdą Państwo klikając TUTAJ. Prosimy jednak o przemyślane zakupy.

Jeśli posiadają Państwo wątpliwości dotyczące otrzymanego produktu, prosimy o kontakt na adres kontakt@sukienkimagnolia.pl. Postaramy się pomóc!

[collapse]